Рубрика: Բնագիտություն 6րդ

Դիտե՛լ  վիդեոնյութը,թարգմանել, փորձել շարադրել միտքը մի քանի նախադասությամբ։

Պատասխանե՛լ հարցերին
1. Բնապահպանական տեսակետից վառելիքի ո՞ր տեսակներն են առավել
նախընտրելի։
Բնապահպանական տեսակետից վառելիքի այն տեսակներն են առավել
նախընտրելի,որոնք ամբոջությամբ այրվում են ,քիչ արտանետումներ են ունենում և բնականաբար ավելի անվտանգ են մադկության համար օրինակ գազը ։

2. Վառելանյութն այրելիս պետք է այնպես անել, որ վառարան մտնող օդը լինի այնքան, որքան անհրաժեշտ է այրման համար։ Ինչո՞ւ:

Որովհետև եթե վառարան մտնող օդը ավելի շատ լինի կառաջանա շմոլ գազ, որը շատ վտանգավոր է մարդկության համար

Դասարանական

Հարցեր

Քիմիական նյութերի ազդեցությունը շրջակա միջավայրի վրա

  1. Հողի ու ջրի, թռչունների ու ձկների, վայրի գազանների պահպանման համար ի՞նչ միջոցներ են ձեռնարկվում։

Մարդիկ ստեղծում են կանաչ պուրակներ ,անտառներ , արգելոցներ ։ Մաքրում էին գետրի հունը։ Ստեղծում են գործարաններ, որոնք վերամշակում են աղբը։ Կենդանիներն գրանցում են լկարմիր գրքերում և առավել ուշադրություն են դարձնում ոչնչացող բույսերի և կենդանիների այդ տեսակների նկատմամբ։

  1. Որո՞նք են թթվային անձրեւների առաջացման պատճառները, եւ ի՞նչ հե­ տեւանքներ կարող են դրանք ունենալ։

Դրանք շատ վնասակար են քայքայում են հողը, բնությունը։ ԹԹվային անձրևնորը առաջանում են ամբողջությամբ չայրված նյութերի և այլ քիմիական նյութերի միացությունից։ Գաղերը , վառելիքը, գործարանների չայրված արտանետումները հետո անձրևի ձևով թափվում են երկրի վրա և դա կոչվում է թթվային անձրև։

  1. Ինչո՞ւ չի կարելի այրել կենցաղային աղբը։
  2. Կենցաղային աղբի կուտակումից առաջանում են թունավոր գազեր և դրա այրումը շատ վտանգավոր է շրջապատող միջավայրի համար։

Рубрика: Մայրենի-6-րդ

Հարի  Բրաունի նամակը դստերը

Ոչ ոք  պարտավոր  չէ  ինչ-որ  բան  անել  քեզ  համար:

Այո, ես Էլ եմ համաձայն այդ մտքի հետ, որ ոչ ոք պարտավոր  չէ  ինչ-որ  բան  անել  քեզ  համար (բացի ծնողերիցդ)։ Եթե ինչ-որ  մեկը  քեզ  սիրում ու գնահատում  է,  ուրեմն  դու  արժանի ես: Ուրեմն դու ինչ -որ ջանքեր ես գործադրել, բարի ես եղել իր նկատմամբ, վստահել ես իրեն և թույլ ես տվել, որ ընկերդ էլ քեզ հետ շատ բարի ու անկեղծ լինի։

Եթե ինձ ինչ-որ մեկը սիրում է, կամ ուզում է ընկերանալ իմ հետ, պարզ է, որ ես այդ մարդու համար արժանի եմ։ Նույն ձևով բոլոր մարդիկ պետք է ըտնրեն իրենց ընկերներին կամ գործընկերներին և սխալ է մտածել, թե ինչ-որ մեկը պարտավոր է քեզ սիրել։

Դու ավելի  լավը  պետք  է  դառնաս  միայն  քեզ  համար:

Այո, իհրակե ես պետք է ավելի լավը դառանամ առաջին հերթին ինձ համար։
Ոչ ոք  պարտավոր  չէ քեզ  հենց  այնպես  հարգել,  ընկերություն  անել  քեզ հետ,  սիրել,կատարել միայն քո ցանկությունները:

Այդ մարդը եթե չի ուզում իմ հետ ընկերանալ ուրեմն ես ինչ-որ բան սխալ եմ արել և այդ սխալը պետք է գտնեմ նաև իմ մեջ ։ Բայց երբեմն հենց այնպես սիրելը մարդուն կարող է օգնել։ Մարդը կարող է չհասկանալ, որ պետք է իրեն շատ ճիշտ պահի և այդպես կարող է զրկված լինել շատ ընկերներից։ Լինում են տխուր, մենակ մարդիկ, որոնք չեն կարողանում իրենց ներկայացնել։ Ես մտածում եմ, որ մարդիկ պետք է ուշադիր լինեն իրար նկատմամբ, որ այդպիսի տխուր մարդիկ չմնան այս աշխարհում։

Рубрика: Մաթեմատիկա 6-րդ
  1. 70կգ ապրանքից վաճառվել է 35կգ-ը։ Ապրանքի ո՞ր մասն է վաճառվել։ Արտահայտիր տոկոսով:
    1. 50%
  2. 90կգ ապրանքից վաճառվել է 30կգ։ Ապրանքի ո՞ր մասն է վաճառվել։
    1/3
  3. Մեդիաուրբաթի ժամանակ 80 սովորողների 15 %-ը երգում էր։ Քանի՞ սովորող էր երգում մեդիաուրբաթին:
  4. 80×15:100=12
  5. Դասարանի 25 սովորողներից 20-ը մասնակցել են ֆլեշմոբին:Սովորողների քանի՞ տոկոսն է մասնակցել ֆլեշմոբին:
  6. 100×20/25=80%
  7. Խանութը ստացավ 20կգ խնձոր, վաճառվեց ամբողջի ¾ մասը: Քանի՞ կիլոգրամ խնձոր մնաց խանութում:
  8. 20×3/4=15
  9. 20-15=5
  10. Համազգեստի գինը 12 000 դրամ էր: Օգոստոսին նրա գինը բարձրացավ 5%-ով, իսկ սեպտեմբերին՝ իջավ 10%-ով: Որքա՞ն դարձավ համազգեստի գինը սեպտեմբերին:
  11. 12000+600=12600 12600-1260=11340
  12. Արթուրն իր խնայած 3 միլիոն դրամը որպես ավանդ մեկ տարի ժամկետով ներդրեց բանկում՝ 14% տոկոսադրույքով: Որքա՞ն գումար կկազմի գումարը  մեկ տարի հետո:
  13. 3000000+420000=3420000
  14. Կրճատի՛ր

          25/100-1/4, 100/250-2/5, 35/120-7/24, 48/12=4, 33/121=3/11, 625/1250=1/2, 100/4000=1/40