Рубрика: Մայրենի լեզու

  1. Որտե՞ղ էր նստած սպիտակամորուս ծերունին և ի՞նչ էր անում, դուրս գրիր այդ հատվածը:

 Ճամփաբաժնում էլ նստած է մի սպիտակամորուս ծերունի` գլուխը ամպերում, ձեռին՝ սև ու սպիտակ կծիկներ: Սև կծիկը բաց է թողնում, սպիտակը հավաքում, սպիտակը բաց է թողնում, սևը հավաքում:

  1. Երեք ճամփաներից դու ո՞ր ճանապարհը կընտրեիր, ինչո՞ւ:

Ես երեք ճանապարհներից կնտրեյ մեծ ճանապարհը։ Այդպես անվտանգ կլիներ իմ համար։

  1. օրհնանք, կախարդական, ծերունի բառերից առանձնացրու ածանցները, յուրաքանչյուր ածանցով կազմիր երեք բառ

Օրհնանք- օրհն- անք — մաղթ-անք, բարեմաղթ-անք , խղճ-անք,

Կախարդ-ական, ընկեր-ական, ձկնորս-ական, ան-օրին-անկան, տնական, մեծական,

Ծեր-ունի, Մառտ-ունի , տեր-ունի, Մարզպետ-ունի , Բագրատունի,

  1. սպիտակամորուս, ճամփաբաժան, պապիկ, այգի, հրեշ բառերը բաժանիր բաղադրիչների, յուրաքանչյուրի դիմաց նշիր տեսակը ըստ կազմության:

Սպիտակ-ա-մորուս- բարդ բառ , ածական

ճամփա-բաժան բարդ բառ, գոյական

պապ-իկ ածանցավոր , գոյական

այգի- պարզ բառ, գոյական

հրեշ — պարզ բառ, գոյական

  1. Հատվածը պատմիր ծերունու անունից:

Ես վաղուց ապրում եմ այստեղ , այս երեք ճանապարհների ճամփաբաժանում։ Մի լուսավոր օր, երբ ես թել էի կծկում ինձ մոտ եկան թագավորի երեք որդիները ։ Նրանք գնում էին Հազարան հավքը բերելու ։ Մեծ որդին գնաց ամենանվտանգ ճանապարհով։ Միջնեկ որդին ՝ միջնեկ ճանապարհով և փոքր որդին ստիպված գնաց ամենավտանգավոր նեղ ճանապարհով ։ Ես նրան ասեցի վտանգների մասին , բայց նա ետ չգնաց ։ Ես օրհնել եմ փոքր տղային ու շատ անհանգիստ եմ նրա համար ։